Rendelj akár telefonon is (8 – 19 óráig)
06 30 459 8470

"Nincs az a hit, mely töretlen maradna, kivéve egy igazán hűséges kutyáét.„
(Konrad Lorenz)


.

vásárlás - rendelés - fizetés menete

 

1. Termékek kiválasztása és kosárba helyezése
Ha már regisztráltál, úgy regisztrált vásárlóként felhasználóneveddel és jelszavaddal lépj be és kezd meg a vásárlást. Webáruházunkban lehetőség van regisztráció nélküli vásárlásra is. A termékek kosárba helyezése után (ezen a ponton is regisztrálhatsz) vagy folytathatod a vásárlást, vagy a "Rendelés" gombra kattinthatsz.

2. A kosár tartalmának frissítése, törlése és véglegesítése
A kosár tartalmának megjelenésekor a vásárlást tovább lehet folytatni a „Vásárlás folytatása” gombra kattintva. Amennyiben a vásárlást tovább folytatod és újabb terméket helyezel kosarába, akkor a kosár tartalma automatikusan frissülni fog. Kosarad tartalmát bármikor törölheted a termék előtti "Eltávolítás" négyzetre kattintva. A kosár tartalma a webáruházból történő kijelentkezéskor automatikusan törlődik. Amennyiben Kosarad tartalmát véglegesíteni szeretnéd, úgy a "Rendelés" gombra kattintva ezt megteheted.

 

3.  A rendelés lépései

3.1 Az adatok megadása
A  "Rendelés" gombra kattintás után amennyiben még nem vásároltál a webáruházban,  itt megadhatod szállítási és számlázási címed, vagy a már  korábban megadott adataid módosíthatod és megjegyzést is fűzhetsz a rendeléshez.
Fontos: Ügyelj az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Természetesen a megadott adatok javítását a Webáruházban található "Fiók karbantartása" menüpontban is elvégezheted. Az adatokat csak először kell megadni, a későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégezni.

3.2 Szállítás
Kiválaszthatod a temék átvételének módját:

3.2.1 Személyes ávétel

3.2.2 Házhozszállítás

3.Fizetés
Kiválaszthatod a megrendelés teljesítésének fizetési módját, de előtte még áttekintheted a rendelés adatait.

választhatsz:

3.3.1 Utánvét
A  megrendelt termékek vételárát, valamint a házhozszállítás díját a futárszolgálatnak fizeted ki készpénzben vagy bankkártyával.

3.3.2 Személyes átvétel
Személyes átvétel esetén csak készpénzes fizetési mód lehetséges. A személyes átvétel csak az követően teljesülhet, ha a Pacsizoo.hu ügyfélszolgálata a Vevőt az átvétel lehetőségéről tájékoztatta.

3.3.3 Banki utalás
Webáruházunkban megrendelt termékek vételárát a szállítási költséggel együtt a Pacsizoo Bt. a Kereskedelmi és Hitelbanknál vezetett 10403095-50526780-74541002 számú bankszámlaszámára kell utalni. Az utalás kedvezményezettje a Pacsizoo Bt. Az utalás közlemény rovatában a megrendelés azonosítószámát fel kell tüntetni! A megrendelt termékek az összeg beérkezését követően kerülnek postázásra

3.3.4 Online bankkártyás fizetés


Webáruházunk részére a Borgun és az B-Payment Zrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által.
Bankkártyás fizetés választása esetén átirányítunk a Borgun fizetőoldalára, így a fizetést nem a webáruházban, hanem közvetlenül a Borgun által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon bonyolítod le.

Webáruházunk a kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet!



A sikeres fizetéshez az alábbi adatokra lesz szükség:

- Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám)
- A kártya érvényességi ideje, lejárati dátuma (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám)
- Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a kártyán nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt hagyd üresen!)

A kártya adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is a Borgun fizetőfelületén kell megadnod. Ezt követően azonban automatikusan átirányít a rendszer a kártyát kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtanod az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik és értesítést kapsz a tranzakció sikerességéről. Ezután a rendszer visszairányít a webáruház felületére. Amenynyiben az azonosítás sikertelen, a tranzakció is sikertelenül végződik.

Webáruházunkban elfogadható kártyatípusok:

- MasterCard (dombornyomott)
- Visa (dombornyomott)
- Visa Electron (nem dombornyomott) - a Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Electron kártyát kibocsátó banknál engedélyezted az internetes vásárláshoz való kártyahasználatot, a bankkártyás fizetésnek semmi akadálya. Ha ebben nem vagy biztos, keresd fel a kártyát kibocsátó bankot további információkért!
- Maestro  - A Borgun internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy a kártyát kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Ha gond adódna, kérjük, keresd fel bankfiókod a további információkért!
 

4. A szerződési feltételek elfogadása
Amennyiben a megadott adatok helyesek, el kell fogadnod  a szerződési feltételeket, amely egyben azt is jelenti, tudomásul veszed, hogy  a megrendelésed fizetési kötelezettséget von maga után!

5. A rendelés elfogadása
A "rendelés elfogadása” gombra kattintva adható le a rendelés. Amennyiben szükséges, a rendelés a „Vissza” gombbal módosítható, a rendelést bármikor megszakíthatod és kosarad tartalmát törölheted. Egy adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem módosíthatók.

6. A megrendelés visszaigazolása
A Webáruház a megrendelésről automatikusan egy visszaigazoló e-mailt küld egy proforma számlával a rendeléskor megadott e-mail címedre. Ha az e-mail nem érkezne meg, célszerű a spam mappát megnézned.